Vi tilbyder flere forskellige leveringsmetoder. Hjemme- og pakkebokslevering samt levering til specifikke udleveringssteder. De forskellige alternativer kan variere afhængigt af, hvor du bor. Indtast dit postnummer ved kassen for at se hvilke muligheder, du kan vælge imellem. Vi tilbyder gratis fragt ved køb over dkk 199,-.
;Vi sender de fleste af vores pakker med PostNord. Har du valgt dette som leveringsmetode, kan du følge din pakke ved at klikke her. Du finder pakkenummeret i mailen med emnerubrikken "Leveringsoplysninger", som du gerne skulle have modtaget, da du afgav din bestilling.
Har du valgt Instabox, Budbee eller Airmee som leveringsmetode, modtager du en SMS fra dem, når din pakke er afsendt fra vores lager. Her finder du også mere information om din levering og muligheden for at spore din pakke.
;Vores normale leveringstid er 1-7 hverdage afhængig af den valgte forsendelsesmetode. Når pakken er sendt afsted fra vores lager, vil du modtage den inden for den leveringstid, du har fået oplyst. Når du gennemfører dit køb, bliver du oplyst om den forventede leveringsdato for din ordre, og i din ordrebekræftelse kan du se, hvornår det beregnes, at pakken sendes afsted fra os.
;Nogle gange sker det desværre, at en pakke bliver beskadiget under transporten. Hvis din pakke har en skade, der ser ud til at være forårsaget under transporten, er det vigtigt først at rapportere dette til den pågældende fragtleverandør, og herefter til vores kundeservice på info@nordicfeel.dk.
Hvis du allerede på udleveringsstedet ser, at din pakke er beskadiget, er det bedre, at du ikke afhenter pakken, men i stedet lader den blive sendt retur til os. Kontakt efterfølgende vores kundeservice så vi kan hjælpe dig med en ny forsendelse.
;