Vores normale leveringstider er 1-7 hverdage afhængig af den valgte forsendelsesmulighed. Når du har udfyldt dit postnummer ved kassen, vil du modtage information om, hvilke leveringsmuligheder du kan benytte dig af.
Der er altid en leveringsmulighed, som er gratis ved køb over 199 kr.
;Som forbruger har du ret til vederlagsfrit at fortryde købet ved forsinkelse, hvis du ikke godkender en ny leveringsdato. Hvis du fortryder dit køb, skal du kontakte kundeservice på info@nordicfeel.dk. For uafhentede pakker opkræves et gebyr på dkk 250,-.
I tilfælde af beskadigede pakker og emballage ved levering, skal dette anmeldes omgående til dit udleveringssted, når du afhenter din pakke. For at du kan føle dig tryg i forhold til din ordre, kontrolvejer vi alle pakker, der sendes afsted fra vores lager.
Fra vores site Nordicfeel.dk leverer vi kun indenfor Danmarks grænser. For at skifte marked skal du klikke på DA/DKK i øverste højre hjørne og herefter vælge land under "Sendes til". Vi opererer i Danmark, Sverige, Norge og Finland.
;Priserne er inklusive moms på 25%. Ved bekræftet bestilling kan priserne kun ændres af forhold, som Nordicfeel ikke har indflydelse på, fx ændret moms. Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl som fx priser, specifikationer, fejlagtig lagersaldo m.m.
;I samarbejde med Qliro tilbyder vi fakturabetaling, delbetaling, kontokortbetaling og direkte betaling. Vælger du at betale mod faktura, er betalingsvilkåret 14 dage. Fakturaen sendes fra Qliro. Du modtager altid en følgeseddel sammen med din ordre. Mere information og fuldstændige vilkår og betingelser, i forhold til Qliros betalingsmetoder, kan du finde her: https://www.qliro.com/da-dk.
;Køber du produkter hos os, har du som kunde ret til at fortryde købet uden at angive en grund. Dette skal ske inden for 14 dage efter modtagelse af produkterne (fortrydelsesret). Åbnede og/eller brugte hygiejneprodukter tages ikke retur af sundheds- og hygiejnemæssige årsager. Har du bestilt flere produkter, der leveres separat, eller et produkt, der leveres i flere dele på forskellige tidspunkter, har du ret til at fortryde købet inden for 14 dage efter modtagelse af henholdsvis det sidste produkt eller den sidste del af produktet. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, skal vi bede dig meddele os dette klart og tydeligt. Meddelelsen om fortrydelse af køb skal indeholdende dit navn, adresse og eventuelt telefonnummer og e-mailadresse. Send gerne meddelelsen via e-mail til info@nordicfeel.dk.
Angiv venligst kundenummer eller ordrenummer når du kontakter os, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.
For at du kan anses for at have meddelt os rettidigt, at du ønsker at udnytte fortrydelsesretten, er det tilstrækkeligt, at du indsender en meddelelse om, at du agter at udnytte fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet. Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, skal du, uden unødig forsinkelse og senest inden for 14 dage efter modtagelse af produktet, kontakte vores kundeservice på info@nordicfeel.dk for information om, hvordan du returnerer produktet.
Hvis du fortryder dit køb, refunderer vi alle betalinger, vi har modtaget fra dig samt dine leveringsomkostninger. Dog vil eventuelle ekstra leveringsomkostninger, som følge af at du vælger en anden leveringsmetode end den billigste leveringsmetode, som vi kan tilbyde, ikke blive refunderet. Omkostninger, for returnering af produkter der ikke kan sendes med almindelig post, tilbagebetales heller ikke. Du skal selv stå for omkostningerne ved returnering af sådanne produkter. Omkostningerne estimeres til maksimalt ca. dkk 150,-. Vi har endvidere ret til at opkræve dig som forbruger for en eventuel værdiforringelse af et produkt, i det tilfælde at værdiforringelsen skyldes håndtering af produktet i større omfang end nødvendigt for at fastslå dets egenskaber eller funktion.
Tilbagebetaling sker uden unødig forsinkelse og altid senest 30 dage fra og med den dag, vi har fået besked om, at du ønsker at bruge fortrydelsesretten, forudsat at vi har fået produktet retur inden for denne tidsramme, eller modtaget en kvittering der viser, at produktet er returneret til os. Vi bruger samme betalingsmetode i forhold til tilbagebetalingen, som du brugte ved købet, medmindre vi udtrykkeligt aftaler en anden tilbagebetalingsmetode. Vær opmærksom på altid at gemme kvitteringen for din returnering af produkter, indtil returneringen er færdigbehandlet.
;Som kunde har du ret til at klage over fejl og mangler i forhold til et bestilt produkt inden for rimelig tid fra det tidspunkt, du har opdaget eller burde have opdaget eventuelle fejl på produktet. Vi anbefaler, at du laver en reklamation hurtigst muligt. Reklamationer skal under alle omstændigheder ske senest tre år fra det tidspunkt, hvor du modtog produktet*. Reklamationer skal sendes via e-mail til info@nordicfeel.dk.
Angiv venligst kundenummer eller ordrenummer når du kontakter os. Derved kan vi yde den hurtigst mulige service.
Når vi har fået et produkt retur, bliver den tjekket grundigt, og hvis reklamationen godkendes, behandler vi reklamationen i overensstemmelse med bestemmelserne i købeloven (1990: 932) ved at reparere produktet eller levere et nyt produkt. I enkelte tilfælde kan det i stedet blive aktuelt med en prisnedsættelse eller en refundering af udgiften for produktet.
Når vi modtager produktet, bliver den undersøgt i henhold til den beskrivelse af eventuelle fejl, du som kunde har oplyst i forbindelse med reklamationen. Det er derfor vigtigt, at du giver os en så detaljeret beskrivelse som muligt. Hvis produktet efter undersøgelse viser sig at være fejlfrit eller at have være udsat for ydre påvirkninger, og reklamationen derfor ikke godkendes, vil du som kunde blive opkrævet vores omkostning for undersøgelse af produktet samt fragtomkostninger.
Hvis der mangler et produkt ved levering, så bedes du kontakt os direkte via info@nordicfeel.dk. En skriftlig reklamation og billeddokumentation på pakken skal være os i hænde senest to dage efter modtagelsen af pakken. Bemærk venligst, at du skal gemme den originale emballage i forhold til eventuel yderligere udredning. Alle vores produkter vejes og scannes ved pakning.
Skulle det være tilfældet, at der mangler et produkt, så skal der oprettes en reklamationssag hos PostNord. Som kunde gøres dette direkte via PostNords hjemmeside https://www.postnord.dk/kundeservice. Skulle der være tale om tyveri, kræves der desuden en politianmeldelse.
Som kunde hos os på Nordicfeel.dk har du altid 3 års reklamationsret på vores produkter, dog med undtagelse af produkter fra ghd, hvor du som kunde har 2 års garanti.
Reklamationer vedrørende ghd skal ske via https://www.ghdhair.com/dk/help/online-returns.
;Din personlige integritet er vigtigt for os. Når du handler på Nordicfeel.dk, indsamler og behandler vi de personoplysninger, du giver os adgang til. Personoplysningerne genereres på hjemmesiden, når du surfer og handler hos os. Youty AB org. nr 556746-8904 er ansvarlig for den behandling af personoplysninger, der finder sted, når du besøger Nordicfeel.dk og handler hos os. Vi sikrer altid, at al behandling af dine personoplysninger foregår på en sikker måde og i overensstemmelse med gældende lovgivning.
Inden du gennemfører dit køb, bliver du bedt om at tage stilling til vores persondatapolitik. Her informeres om, hvordan vi behandler dine personoplysninger.
;I tilfælde af en tvist har du som forbruger ret til at bringe tvisten for Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Vi har som policy at følge Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen anbefalinger. Du kan kontakte Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen via deres hjemmeside, https://www.kfst.dk/forbrugerforhold/vejledning-og-klager/, eller ved at sende et brev på adressen:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 4171 5000
Mail: kfst@kfst.dk
Du kan også henvende dig til Europa-Kommissionen via deres online-platform for alternative tvistløsning. Klik på dette link: https://ec.europa.eu/consumers/odr
;Cookies en nødvendighed for at hjemmesiden skal kunne fungere korrekt. De er med til at kortlægge dit besøg på Nordicfeel.dk og det er takket være disse cookies, at vi hos Nordicfeel kan optimere og tilpasse siden til dine specifikke behov og interesser. Det interessante ved cookies er blandt andet, at de husker, hvilke produkter du har lagt i din indkøbskurv, hvis du har besøgt vores side tidligere.
Hele indkøbskurven gemmes ved hjælp af cookies. Det betyder, at cookies er en forudsætning for, at du kan foretage køb via vores hjemmeside. Du kan finde mere information om cookies på Nordicfeel.dk.
;