Så snart din pakke er sendt afsted fra vores lager, modtager du en leveringsbekræftelse via e-mail med en forventet leveringsdato. Hvis du har valgt Instabox eller Budbee som leveringsalternativ, vil du modtage en SMS fra dem, når din pakke er sendt afsted. I denne SMS finder du også mere information om din levering.
Hvis du ønsker at spore din pakke, efter den er sendt afsted fra os, kan du gøre det via nedenstående links:
Gik der noget galt, da du afgav din ordre? Ingen panik, kontakt vores kundeservice, så hjælper de dig med at løse problemet hurtigst muligt. Kontakt os via e-mail: info@youty.dk.
;Betalingsprocessen på Youty.dk leveres af Qliro. Qliro er en måde at forenkle betalingsprocessen på for dig som kunde. Fakturabetaling er grundindstillingen for betalingsmetoden, men du kan vælge en anden betalingsmetode ved kassen, inden du gennemfører dit køb, som fx direkte betaling via bank eller betaling med kort. Du kan læse Qliros vilkår her.
Kontakt Qliro kundeservice for spørgsmål vedrørende betaling og fakturaer, eller hvis du ønsker at ændre betalingsmetode.
;Blev det ikke helt, som du havde forestillet dig? Intet problem, vi har gratis returnering og 14 dages fortrydelsesret.
Når du handler hos os, har du som kunde ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelse af varen (fortrydelsesret). For at din returnering kan godkendes, skal produkt og produktemballage være som ny, altså ubeskadiget og i ubrudt emballage. Hvis produktet er åbnet eller prøvet, kan vi desværre ikke godkende returneringen af hygiejniske årsager.
Ønsker du at bruge din fortrydelsesret, så beder vi dig kontakte kundeservice på info@youty.dk for at få tilsendt en returseddel. Vi refunderer ikke udlæg for egen porto.
;